Obsługa w Wydziale Komunikacji – zadzwoń, napisz, przyjdź

Załatwienie spraw w Wydziale Komunikacji jeszcze nigdy nie było takie proste. Bez czekania w długich kolejkach np. zarejestrujesz samochód lub wymienisz dowód rejestracyjny. Wystarczy umówić termin wizyty w urzędzie. Sprawdź, kiedy jest to konieczne!

Ze względu na nadal utrzymujące się zagrożenie epidemiczne w kraju dwa lata temu w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli wprowadzono zmiany w zakresie obsługi Klientów w Wydziale Komunikacji. Okazuje się, że to duże ułatwienie dla mieszkańców, którzy już nie muszą czekać w kolejce na swój “numerek”. Wystarczy umówić dogodny termin (aktualnie Klienci czekają na wizytę 1-2 dni).

W celu załatwienia spraw związanych z rejestracją, przerejestrowaniem, wymianą dowodów rejestracyjnych, uzyskaniem wtórników dokumentów lub wycofaniem czasowym z ruchu pojazdów – należy umówić się na wizytę w Wydziale Komunikacji pod numerem telefonu 68 4586714, można również skorzystać z dostępnego adresu poczty elektronicznej – komunikacja@powiat-nowosolski.pl.

Pozostałe sprawy dotyczące zgłoszeń zbycia i nabycia, dopisania współwłasności, dopisania haka, instalacji gazowej itp. załatwiane są bez konieczności umawiania wizyty w pokoju nr 5.

Podobnie sprawy dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami nie wymagają umawiania wizyty w urzędzie. Sprawy te są załatwiane w pokoju nr 3.