W dniach od 4. stycznia do 15. stycznia 2021 r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne.
Poradę telefoniczną można uzyskać dzwoniąc na nr infolinii konsumenckiej 801 440 220 (połączenie płatne według taryfy operatora).
Osoby zainteresowane uzyskaniem porady prawnej drogą elektroniczną mogą wysłać zapytanie na adres mailowy: porady@dlakonsumentow.pl
Pomoc można również uzyskać:
- Inspekcja Handlowa w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 11 Zielona Góra
tel. 68/322 1840, 68/322 18 32, 68/322 18 35
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Z. Górze –
(sprawy telekomunikacyjne i pocztowe)
Ul. Dąbrowskiego 12 , Zielona Góra
tel. 68 320 25 44
- Rzecznik Finansowy w Warszawie Tel. 22 333 73 25-28
(sprawy bankowe i ubezpieczeniowe)
porady@rf.gov.pl
Przydatne informacje można również znaleźć na stronie: dlakonsumenta.pl