Szanowni Państwo, celem ankiety jest badanie zadowolenia klienta Starostwa Powiatowego w Nowej Soli. Ankieta będzie wykorzystana tylko w celach statystycznych, a jej zadaniem jest poprawienie jakości obsługi Państwa w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli."

    Ankieta jest anonimowa

    1. Jak często korzysta Pani/Pan z usług Starostwa?
    raz w miesiącu i częściejkilka razy w rokupierwszy raz

    2. Jaki był powód wizyty Pani/Pana w Starostwie?
    pobranie drukówzłożenie wnioskuzgłoszenia lub pismauzupełnienie dokumentacjiuzyskanie informacjiinny
    Proszę wpisać jaki w przypadku zaznaczenia inny

    3. Czy bez problemu trafiła/trafił Pani/Pan do odpowiedniego pracownika?
    taknie

    4. W jaki sposób uzyskała/uzyskał Pani/Pan informację o miejscu załatwienia sprawy?
    w Punkcie Obsługi Interesantatelefonicznieze strony internetowej urzęduinny
    Proszę wpisać jaki w przypadku zaznaczenia inny

    5. Proszę o ocenę naszej usługi ze względu na poniższe kryteria:
    a) czas załatwienia sprawy
    krótkiprzeciętnydługibardzo długi
    b) kompetencje i fachowość pracownika
    bardzo dobradobrazadowalającazła
    c) uprzejmość, życzliwość i troska o Klienta
    bardzo dobradobrazadowalającazła
    d) czas oczekiwania na przyjęcie przez urzędnika
    krótkiprzeciętnydługibardzo długi
    e) pomoc w wypełnianiu dokumentów
    bardzo dobradobrazadowalającazłanie korzystałam/em z pomocy

    6.Czy załatwiła/załatwił Pani/Pan sprawę, z którą przyszła/przyszedł Pani/Pan do Starostwa?
    takraczej taknie

    7. Czy sposób realizacji usług przez Starostwo i stopień uzyskania informacji dotyczącej sprawy jest zgodny z Pani/Pana wymaganiami?
    takraczej taknie

    8. Jak ocenia Pani/Pan działalność Biura Obsługi Interesantów Starostwa?
    dobraraczej dobrazła

    9. Czy widzi Pani/Pan potrzebę wcześniejszego telefonicznego umawiania się na spotkanie w Starostwie?
    takraczej taknie

    10. Który sposób kontaktu z Starostwem jest dla Pani/Pana najwygodniejszy?
    osobistytelefonicznylistownyelektroniczny

    11. Na jakie trudności napotkała Pani/Pan podczas załatwiania sprawy?
    Nie spotkałam/em się z trudnościaminie uzyskałam/em żadnej informacjipoproszono mnie o kontakt w innym terminiezostałem skierowany do innej osobyotrzymałem błędne informacjeinne
    Proszę wpisać jakie w przypadku zaznaczenia inny

    12. Czy uważa Pani/Pan że Starostwo jest instytucją „przyjazną” dla mieszkańców?
    takraczej taknie

    13. Czy wiedziała Pani/Pan, że w Starostwie zostały opracowane Karty Usług?
    taknie

    14.Czy w załatwianiu danej sprawy korzystała Pani / Pan z Karty Usług dostępnych na stronie internetowej oraz w Punkcie Informacyjnym?
    taknie

    15. Jak oceniasz stronę internetową urzędu?
    bardzo dobradobrazadowalającazła

    16. W jaki sposób uzyskuje Pani/Pan informację o Starostwie?
    informacja telefonicznaz tablic informacyjnychze strony internetowej Starostwaze strony Biuletynu Informacji Publicznejinny (np. od znajomych, rodziny)

    17. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości świadczonych usług w Starostwie?